Alates 1. jaanuarist 2025 muutusid Nõmme Linnaosavalitsuse rahvastikutoimingute vastuvõtuajad. Uued ajad on esmaspäeviti kell 9:00–13:00 ja 14:00–17:30 ning teisipäeviti kell 11:00–13:00 ja 14:00–17:30. Need muudatused on osa linnaosavalitsuse pingutustest muuta teenused elanikele paindlikumaks ja kättesaadavamaks.
Rahvastikutoimingute alla kuuluvad näiteks sünni, surma ja abielu registreerimine, rahvastikuregistriga seotud muudatused ning elukoha registreerimine. Linnaosavalitsus rõhutab, et varasem kohtumise broneerimine aitab vältida järjekordi ja ootamisaegu. Broneerimist saab teha linnaosavalitsuse veebilehel või helistades otse kantseleisse.
Uued ajad on osa laiemast uuendusprogrammist, mille eesmärk on tõsta linnaosa teenuste kvaliteeti ja efektiivsust. Linnaosavalitsus soovitab elanikke jälgida jooksvalt uuendusi, kuna vajaduse korral võivad vastuvõtuajad kevade lähenedes veelgi muutuda.
Sellised muudatused on eriti olulised kiirelt kasvavas piirkonnas, kus elanike arv pidevalt suureneb. Nõmme Linnaosavalitsus loodab, et uued vastuvõtuajad aitavad veelgi parandada teenuste kättesaadavust ja elanike rahulolu.
Teenuste digitaliseerimine linnaosavalitsuses
Linnaosavalitsus töötab ka selle nimel, et muuta rahvastikutoimingute teenused veelgi mugavamaks, tuues sisse digitaalseid lahendusi. Osasid toiminguid saab juba praegu teha veebis, näiteks elukoha registreerimist ja dokumentide uuendamist. Tulevikus loodetakse suurendada digitaalsete teenuste valikut, vähendades vajadust füüsilise külastuse järele.
Parkimisvõimalused linnaosavalitsuse juures
Nõmme Linnaosavalitsus asub aadressil Vabaduse pst 77, kus on külastajatele olemas tasuta parkimisvõimalused. Kuna rahvastikutoimingute külastajate arv võib mõnel päeval olla suurem, soovitatakse kohalikele liikuda jalgsi või ühistranspordiga. Hoone on ligipääsetav ka ratastooliga liiklejatele.